Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Saturday 12 October 2013

Review Blog : Just the way i am

Assalamualaikum....

Review blog lagi....KLA nak tunaikan hadiah untuk pemenang review blog 'Giveaway September By Kasih Lestari Abadi'



Yup...just the way i am...saya tetap saya dan saya tak akan berubah jadi awak...huhuuhuu

First sekali KLA nak minta maaf pada empunya blog iaitu Cik Anis...
KLA nak komen sikit,word yang digunakan small ler...boleh besarkan sikit tak?Mungkin orang lain selesa dengan saiz tu,tapi KLA tak selesa...Hati-hati KLA baca sebab takut tersilap line.

KLA tertarik dengan entri Cik Anis mengenai Candy Crush....KLA pun main juga.Baru sahaja KLA main...dalam 2 bulan main kot...sekarang baru aje di level 50...memang candy crush ni macam ber'hantu' sikit.Kalau time kerja tuh,pasti teringat-ingat aja...tapi sabar aje ler....KLA cuba untuk tidak terlalu ketagih game....;)

Buat yang berkunjung ke blog Cik Anis,rajin-rajin lah meninggalkan link url blog kalian di button linkies ( Ruangan menu sidebar kanan) seperti yang KLA buat ni...


Selain itu,boleh juga baca entri yang lepas-lepas dengan klik pada button home,novel,tips&info,dan lyrics...KLA agak,Cik Anis ni sememangnya gemar membaca novel kerana banyak dah banyak yang beliau sinopsiskan novel.Dulu KLA suka juga baca novel,tapi sejak kejadian itu,terus KLA bersara daripada baca novel...dalam banyak-banyak sinopsis,tak ada pula ye sinopsis novel Jodoh Itu Milik Kita...;)

OK ler...semoga Cik Anis terus success ber'blogging' dan jangan pernah berhenti daripada ber'blogging' ....

Klik di bawah untuk ke blog Cik Anis...


Good Luck!!






1 comment:

  1. thanks ya review blog anis :) hehe words tu xtahu lah mcm mna nak tukar dah .stiap kali tukar msti ada msalah dgn internet .blurr .

    ReplyDelete