Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Thursday 28 August 2014

Blueprint Kejayaan - Ammar Zahar

Assalamualaikum....

KLA suka membaca..Membaca jambatan ilmu...kita perlu sentiasa menambah ilmu mengikut peredaran masa.Bagi KLA juga,ilmu adalah aset penting dalam hidup seseorang kerana ilmu lah sahabat sejati kita di kala susah senang hidup kita.Mengapa KLA kata begitu?Cuba fikir...di kala kita susah,jika kita ada ilmu,kita akan guna ilmu itu untuk keluar daripada kesusahan.Di kala kita senang,itulah kesenangan hasil ilmu yang kita miliki.Apa pun,ilmu itu penting.

Mungkin kerana minat pada ilmu,KLA terlalu suka pada kedai buku terutamanya MPH dan POPULAR. Kalau jumpa kedai-kedai ini kat mana-mana,wajib KLA masuk.Puas hati kalau dapat masuk walaupun tanpa beli buku.Obses sangat....

Untuk minggu ini,KLA baru sahaja habis baca buku BLUEPRINTKEJAYAAN yang ditulis oleh Ammar Zahar.Nak tahu siapa Ammar Zahar?

Blueprint kejayaan,Ammar Zahar,Jootawan,Seminar Jootawan,Aztetic,Kasihlestariabadi

Ammar Zahar merupakan pakar perniagaan internet yang berpengalaman luas dalam bidang pemasaran internet dan telah menghasilkan lebih 100 produk informasi dalam pelbagai niche di dalam dan luar negara.

BLUEPRINT KEJAYAAN mengisahkan cara penulis Ammar Zahar mencapai kejayaan dalam kehidupananya.

Antara kandungan buku BLUEPRINT KEJAYAAN :

~ Bagaimana nak kuasai minda supaya kita boleh fokus terhadap sesuatu kerja.
~ Bagaimana memilih impian dan mendapatkannya
~ Bagaimana anda boleh atasi masalah info overload
~ Bagaimana anda boleh uruskan masa anda dengan sangat efektif.
~ Bagaimana anda boleh dapat apa yang anda mahukan pada waktu yang anda mahukan
~ Cara baru macam mana orang-orang yang berjaya boleh tingkatkan produktiviti mereka berkali ganda.
~ Dan banyak lagi....

Pendapat KLA tentang buku ini:
Buku ini sangat sangat sangat sangat (bukan salah ulang tau!) digalakkan dimiliki oleh semua orang.Buku ini bukan sahaja sesuai  pada orang yang ingin mempunyai bisnes sendiri,tetapi ianya sesuai untuk SEMUA orang termasuk para pelajar.Kerana buku ini mengajar dan memberi motivasi pada kita cara untuk mencapai kejayaan walaupun kita merasakan ianya amat mustahil untuk dicapai.Dengan cara minda separa sedar yang di ajar di dalam buku ini akan memudahkan lagi untuk kita mencapai kejayaan yang diingini.


Buku ini boleh di beli secara online dengan membelinya DISINI.Harga yang berpatutan dan mampu untuk dimiliki oleh semua orang.RUGI TAK BACA BUKU INI.....kalau dan baca,mesti anda akan kata ‘KENAPE LAH BARU JUMPA BUKU NI,KALAU DULU LAGI DAH JUMPA BUKU NI,MESTI AKU DAN BERJAYA’....Fikir-fikir kan....;)




No comments:

Post a Comment