Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Wednesday 3 September 2014

Buat Duit Dengan SPSHOPS

Assalamualaikum...

Dalam meniti kos kehidupan yang sentiasa meningkat,anda perlu pandai mencari peluang yang ada disekeliling anda untuk menambah wang pendapatan.Anda tidak boleh mengharapkan satu sumber pendapatan sahaja.Sebaiknya di pelbagaikan.Oleh itu,KLA nak cadangkan buat duit dengan SPSHOPS.

Apa itu SPSHOPS?

SPSHOPS ialah satu tempat menjalankan perniagaan jualan secara online.Ianya berkonsepkan beli,jimat dan dapat duit dimana ianya berteraskan konsep affiliate marketing.Web ini tak ubah seperti ebay.com,majalah.com,mudah.com.my,Cuma yang membezakannya ialah anda boleh menjana pendapatan melaluinya.

Buat duit,SPSHOPS,RM10,Modal Rendah

Modalnya hanyalah serendah RM10.Apalah sangat dengan melabur RM10.Dengan menyertai modal sebanyak RM10,anda sudah layak memperolehi 1 tapak lot iklan.Iklan ini amat sesuai untuk peniaga-peniaga online mempromosikan produk mereka.Kalau anda tidak memiliki produk,anda jangan risau kerana anda berpeluang untuk membuat affiliate produk orang lain.

Bukan itu sahaja,jika kita berjaya mengajak kawan-kawan untuk sama-sama menyertai SPSHOPS,anda layak menerima RM5 per  seorang.Kalau anda berjaya mengajak dua orang kawan,anda sudah dikira balik modal.Senang dan berbaloi kan?

Ayuh apa lagi,Jom kita meriahkan SPSHOPS dengan menyertainya.Berminat boleh hubungi/sms 0135834344.



3 comments: