Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Monday 10 November 2014

Rancang Perniagaan Online

Assalamualaikum....

Hari ini,KLA nekad itu meluangkan masa bersama blog KLA yang sudah diabaikan ini.Kekangan masa menyebabkan KLA terpaksa pandai untuk menguruskan masa dengan baik.Masa untuk fulltime kerja,blog dan yang terbaru ialah untuk part time kerja.KLA rancang untuk mengaktif kan kembali diri KLA dengan perniagaan online.Bukan apa,untuk saraan diri pada masa kini memerlukan diri kita untuk mencari pendapatan sampingan.

KLA sudi merancang untuk menjalankan perniagaan apa.KLA tidak boleh dedahkan lagi perniagaan apa.Cuma boleh cakap,KLA akan keluarkan produk jenama sendiri.Sekarang KLA dalam proses menyiapkan rancangan perniagaan.Perancangan itu penting untuk mengelak daripada sebarang kemungkinan yang akan berlaku.Doakan yang terbaik untuk KLA ok.InsyaAllah.

Rancang Perniagaan Online,Biz online,Perniagaan,Online

Sebagai permulaan,KLA tengah mencari produk untuk KLA jalankan secara dropship sebagai menambah modal perniagaan.KLA belum putuskan lagi produk apa yang KLA akan pilih untuk perniagaan dropship.Masih mencari.So,siapa ada produk yang boleh dijalankan secara dropship boleh PM di facebook KLA.KLA juga akan menggunakan sepenuhnya pengalaman KLA dalam dunia internet sebelum ini.

Harap perancangan KLA ini menjadi realiti.InsyaAllah.


2 comments:

  1. Bagus ada perancangan yang teliti.kehidupan hari ini.... Mila ada kios produk jika kla berminat untuk join group dropship akakpun ok gak.. Selamat berkenalan.. 01123118546

    ReplyDelete
  2. Jom business Hijab Pins nak? Saya jual borong murah2 je... ada kat sini: elly-daily.blogspot.com

    ReplyDelete