Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Thursday 1 May 2014

Panduan Perniagaan Cupcake

Assalamualaikum...

Hari ini sudah pun mula memasuki bulan Rejab...Ini bermakna dalam dua bulan sahaja lagi Ramadan akan menjelma dan diikuti dengan Syawal.. Bagaimana dengan persiapan Syawal?ada yang dah tempah baju raya?Ahak...apa pun jangan lupa ganti puasa pada yang belum menggantikannya....:)

Tetapi dalam memikirkan Syawal yang bakal menjelma,pasti anda juga memikirkan pendapatan lebih...Macam KLA ler yang asyik fikir duit lebih.Bukan apa,raya sekali setahun...nak juga rasa melaramnya...tambah pula sekarang ini,semua kos yang sudah meningkat...Nak tak nak,kena juga cari duit lebih.

Oleh itu,KLA cadangkan apa kata anda buat perniagaan cupcake.Permintaan cupcake yang semakin meningkat dan sesuai untuk semua majlis seperti hari raya,kahwin,bertunang,hari lahir,perpisahan dan macam-macam ler.

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh ler klik imej di bawah:



Dengan mempelajari dari A-Z mengenai pembuatan cupcake hingga lah ke tahap pemasaran cupcake.Tidak rugi kalau anda mencuba.Mana tahu,dengan percubaan ini,anda mampu meninggalkan kerja anda yang memeningkan kepala di pejabat itu.

Jangan fikir perniagaan ini untuk yang sudah berkahwin sahaja,para pelajar juga sesuai untuk mencari duit sampingan....tidak perlu lagi menyusahkan ibu bapa menghantar duit belanja di universiti...best kan?...ayuh,kita mulakan perniagaan sekarang....


P/S: Terbayang-bayang cupcake yang enak-enak...nyummy..


No comments:

Post a Comment