Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Tuesday, 20 May 2014

Semua berakhir minggu ini..

Assalamualaikum

Dah lama rasanya KLA tak tulis apa-apa kat blog...
Alasan macam biasa ler...sibuk...tak ada masa...tak ada idea...tak ada mood...
Itu semua alasan...huhuhuuu...

Hari ni niat nak fokus tulis blog...
Esok dah lupa...Tinggalkan lagi....
Manusia oh manusia...

KLA tak nak niat apa-apa ler...ekekke


Semua berakhir minggu ini....
Sebenarnya KLA bukan suka sangat tengok tv...Ntah macam mana sekarang nih boleh pula KLA layan 3 cerita drama ni iaitu "Aku Isterinya","Miranda" dan " Romi dan Julia"...Tapi kesemua tiga-tiga drama ni akan berakhir minggu ini...Harap lepas ni KLA dah tak terjebak dengan mana-mana drama....;)

P/S : Mencari penawar sakit jantung...sila klik DISINI
Jangan lupa tekan LIKE!!



1 comment:

  1. rasenye aku ... lagi dah lame tak tulis kt blog ni

    My recent post : Header Buat Blogger Hanya Dihatiku

    ReplyDelete