Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Monday 25 May 2015

Tempahan Header Blog Murah

Assalamualaikum dan Hai….

Sejak ingin kembali berblogging ini,KLA ada buat beberapa blog lain juga untuk lebih focus pada niche.KLA cuba elak daripada campur aduk kan blog KLA.Oleh itu,bila ada blog baru,mesti nak make up kan blog tersebut.Biasanya KLA akan upah orang lain untuk buat header blog.

Setiap kali mahu buat header,KLA akan tempah dengan orang yang berlainan untuk mencari sentuhan yang berlainan.Untuk header kali ini,KLA cari di google dan terjumpa dengan pemilik Mynameisyesty.

KLA berhubung dengan beliau hanya melalui email.Alhamdulillah sangat senang bekerjasama dengan beliau.Beliau pantas membalas email dan boleh siapkan tempahan dengan cepat dan memuaskan hati.Bukan itu sahaja,beliau akan buat dan bantu anda sehingga anda berasa puas hati dengan hasil header blog.

Tempahan Header Blog Murah,Tepung Segera Lestari,Kasih Lestari Abadi

Harga?Tentulah murah…Murah sangat-sangat lah.Hanya RM5 untuk satu header.Berbaloi sangat harga ini berbanding dengan harga yang diberikan.Bayaran boleh dibuat secara topup atau pun bank in ke akaun maybank.

# 10 Resepi Cinta Yang Patut Anda Tahu

Kepada sesiapa yang ingin membuat tempahan header blog yang murah boleh lah hubungi beliau di email yesty_kaenex@yahoo.com atau 0146954931.Beliau juga mempunyai blog tetapi blog beliau jarang update.Blog nya Mynameisyesty . 


No comments:

Post a Comment