Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Tuesday 8 October 2013

Review blog: Well, life is a drama



First time tengok blog E,terus KLA tertarik dengan ayat "Well,life is a drama.And i am the hero" . Betul,kehidupan ini ibarat drama dan kita lah pelakonnya...Jalan ceritanya pula bergantung pada cara kehidupan kita...sama ada ianya akan menghasilkan drama gembira atau pun sedih.Tapi harap-harap semuanya 'happy ending' ok....

E adalah empunya blog  Snapanyway ini.Beliau baru aje ber'blogging' sejak Ogos yang lalu.Entri beliau pun belum banyak lagi.Tak apa...lama-lama nanti bertambah ler entri-entri baru.Dengan rupa blog yang simple dan ayat-ayat entri yang best,memang mampu memikat ramai para blogger menghantar trafik ke blog beliau...Simple bagus tak memeningkan kepala para pembaca.

Dalam banyak-banyak entri beliau,KLA tertarik dengan entri " sleeping socks ".Selama ni,KLA pakai stokin masa tidur bila teringat sahaja.Tapi bila dah baca entri E,membuatkan KLA rasa dengan alasan-alasan yang diberikan,KLA dah perlu bertindak dengan memakai stokin setiap malam.Untuk kesihatan diri sendiri juga.

Ada lagi entri-entri lain yang best-best....kalau nak tahu sila lah blogwalking ke blog E dengan klik Snapanyway

atau klik banner di bawah




4 comments: