Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Monday 18 March 2013

Big Apple Donuts and Coffee

Hye...hari ini mood aku nak cerita pasal Big Apple Donuts and Coffee


So bila tengok gambar di atas mesti tahu ler kan pasal apa....
Aku nih takde ler fav sangat dengan Big Apple Donuts...Beli pun bila rasa nak makan aje...
Aku biasa pilih Big Apple Donut yang ada kacang dan coklat.

Last Big Apple Donuts yang aku beli ialah 


Meh aku citer sikit pasal Big Apple Donuts and Coffee nih...Jangan tahu makan aje tapi tak tahu sejarahnya..

Big Apple Donuts and Coffee adalah peruncit kafe di Malaysia dimana kafe ini pakar dalam membuat donut dan kopi.Pengasasnya ialah Mike Chan.Kafe ini dimiliki oleh Big Apple Interasia.Cawangan pertama dibuka pada tahun 2007 di The Curve Damansara.
Terdapat 34 jenis Donut yang boleh memenuhi selera anda semua...Selain itu,terdapat juga pelbagai coffee,tea,ice blended,icy specials

Bagi aku donut kat Big Apple Donuts and Coffee nih boleh tahan jugak sedapnya.Biasanya beli yang untuk 6 biji donut.Lupa lak harganya.Air aku tak pernah cuba lak beli coz selalu masuk untuk beli donut aje...

Yummy...yummy donut...

2 comments:

  1. ada kisah gak ek?BKfeveret yg almond n kacang hijau 2...sedap giler..BK ni hantu BA

    ReplyDelete
  2. Favourite AJ ni kak...
    Tapi dalam box tu sure akan penuh warna coklat je...
    Hehheheheh..

    ReplyDelete