Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Tuesday 2 April 2013

Suka duka 2.4.2013

2 April 2013

Sebenarnya tarikh 2 April nih adalah kenangan dalam hidup aku...Tarikh nih pada 14 tahun yang lalu,aku kehilangan seorang sahabat.Aku rasa tanpa dia,mungkin aku tiada hala tuju hari ini...dan minat dan kerjaya aku sekarang ni pun adalah hasil keinginan dia...Kata-kata dan nasihat sebelum dia pergi menjadi kekuatan aku untuk mengharungi dugaan-dugaan yang mendatang....Awak,saya betul-betul rindukan awak sebagai sahabat saya....Al-Fatihah.

Dalam aku duk teringat tarikh 2 April nih,aku dapat berita (baca kat twitter) ke atas pemergian Puan Fauziah.Mungkin ada yang tahu atau ikut perkembangan beliau di blog :


Kisah pengorbanan seorang suami yang sanggup meninggalkan kerjaya demi menjaga isteri yang sakit.Berkorban segala-galanya demi orang yang disayangi.Tak boleh ku bayangkan perasaan En Abil sekarang bila kehilangan orang yang tersayang...Apa pun Al-Fatihah buat arwah Puan Fauziah.Semoga roh nya dicucuri rahmat dan semoga En Abil akan terus tabah dalam menghadapi dugaan ini...Dari Dia kita datang...Kepada Dia juga kita kembali...Al-Fatihah...

Hari ini aku betul-betul rasa murah rezeki...Pagi-pagi lagi dapat tajaan breakfast...ada orang bagi nasi lemak+meehoon....Tengah hari lak dapat bubur...petang lak dapat cheesecake...Syukur pada-Mu Ya Allah atas kurniaan rezeki ini....Alhamdulillah dan terima kasih atas semuanya....

Malam lak online dapat tahu menang dalam GA 'Qaseh Farra Giveaway'...Ingat kan satu hadiah...tapi rupanya menang dua lak tuh...Syukur...syukur..Alhamdulillah...




1 . Blog review by Qaseh Farra
2.Blog review by Sherlyanna Martin

Thanks a lot!



2 comments:

  1. jemput join GA sy http://missikushi.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-izah-ecah.html :)

    ReplyDelete