Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Friday 25 October 2013

Tip Promosi 8share

Assalamualaikum....

Sekarang,ramai yang dah menyertai 8share dan ramai juga yang dah berjaya buat duit.
Senang aje sekarang nak buat duit,budak-budak sekolah yang jadi blogger pun dah ada yang buat duit melalui 8share.KLA yang tergolong dalam kalangan 'baby blogger'(belum sampai setahun umur blog) ini pun,alhamdulillah dah berjaya cashout pertama 8share.

Oleh yang demikian,sesiapa yang baru nak daftar menyertai 8share boleh ler klik link ini : 8share


Di sini,KLA nak kongsi beberapa tip yang boleh diguna pakai untuk mempromosikan link 8share kalian...

* Iklankan di Facebook timeline.Anda boleh menggunakan ayat-ayat yang telah diberikan oleh 8share atau menggunakan ayat sendiri jika merasakan ayat anda itu kreatif dan power.Jika terdapat iklan yang berkaitan dengan minat kawan anda,kongsikan link tersebut di facebook timeline kawan anda itu.
* Pemasaran email juga antara kaedah yang berkesan untuk promosi link.Hantar email kepada rakan-rakan anda dan jangan lupa selitkan ayat-ayat power.
* Untuk menjadi lebih efektif promosi,pastikan anda mempunyai ramai kenalan di facebook,google+,twitter,instagram.Lebih ramai kenalan anda,lagi banyak potensi iklan anda akan di klik....;)
* Twitter juga merupakan satu medium yang popular pada masa kini.Anda boleh kongsikan link iklan anda itu di twitter dengan menggunakan ayat yang kreatif dan menarik orang ramai untuk klik.
* Jangan lupa facebook group.Anda boleh mengiklankan link-link iklan anda itu di group-group facebook.Lagi kerap anda promosi,lagi banyak potensi untuk iklan anda di klik...

Ok...ini dahulu yang dapat KLA kongsikan.Nanti kalau ada tip baru,KLA kongsikan lagi....smile...;)



2 comments:

  1. gimana caranya ngiklan 8share di group2 FB.. ?

    ReplyDelete
  2. Wah tips ok nak coba tingkatkan perolehan 8share...

    ReplyDelete