Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Sunday 8 March 2015

Lestari Giveaway dan Lestari Mall

Assalamualaikum...Hi...

KLA nak perkenalkan dua blog baru KLA selain blog sedia ada iaitu blog Kasih Lestari Abadi

Lestari Giveaway dan Lestari Mall,Giveaway,Mall,Lestari,Smile,Shopping

Lestari Giveaway
Lestari Giveaway akan digunakan untuk penyertaan pelbagai giveaway atau contest yang di anjurkan oleh para blogger lain.Senang bila semua giveaway yang disertai diletakkan di ‘rumah’ nya sendiri.Ini untuk memberi ruang kepada blog Kasih Lestari Abadi berkongsi maklumat atau ilmu kepada para blogger lain tanpa diganggu oleh giveaway.Kadang kala tengok post bulanan ada banyak tetapi yang banyak itu adalah giveaway. Maklumatnya sedikit sahaja.Oleh demikian,LestariGiveaway adalah jalan penyelesaian nya.

Lestari Mall
Memandangkan kos hidup yang semakin meningkat ningkat ningkat ningkat (nak cakap banyak guna duit…hhahaa) , KLA berhasrat mencari duit sampingan untuk menampung perbelanjaan.KLA jual pelbagai barang yang akan diketengahkan dari semasa ke semasa.Sesuai dengan target KLA iaitu ‘ shopping in one page’ di mana pelanggan boleh dapatkan pelbagai barang yang dikehendaki hanya pada satu blog sahaja.Jom lah ramai-ramai shopping di Lestari Mall.

Kenapa Lestari?
Apa yang KLA lakukan mesti ada lestarikan?Ianya macam trademark KLA juga lah.KLA sememangnya suka dengan perkataan ‘lestari’.Itu yang membuatkan KLA selesa menggunakannya untuk semua urusan KLA ketika online.


Jangan lupa untuk berbelanja di Lestari Mall dan juga sudi-sudi lah sertai giveaway yang disertai oleh KLA okey!....SMILE


3 comments:

  1. Alhamdulillah kak.. smoga maju jaya !

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Keep blogging...
    Saya datang ziarah, baca entry dan follow...
    Moga diberkati dan dirahmati Allah selalu... :-)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segala kerja yang dibuat :)

    ReplyDelete