Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Saturday 7 March 2015

Teman Lelaki Upahan

Assalamualaikum dan Hai…

Siapa tengok dan ikuti cerita slot Akasia di TV3 masa kini iaitu cerita teman lelaki upahan sila angkat tangan?Ahak…KLA tak boleh nampak pun anda angkat tangan.Apalah KLA ni kan..kan..


Sinopsis:
Hanya kerana satu insiden kecil, EL( Ezwan Lufti) terjebak dengan syarat gila Kyra Lydia. Bagi Lydia, EL lelaki yang sederhana, tapi bagi EL, Kyra Lydia adalah gadis yang sombong, berhati batu dan penuh dendam.
Tanpa pengetahuan keluarga EL, EL dan Lydia bersetuju yang mereka disatukan. Dalam tidak sedar,cinta berbunga mekar antara mereka. EL berjaya mengubah perangai buruk Lydia. Pada saat EL ingin meluahkan rasa hati, ujian datang dan menjadikan dia seorang pendendam.
Kyra Lydia berdendam pada ayahnya kerana baginya ayahnya punca ibu meninggalkannya. EL pula kecewa bila kekasih hatinya Zara berkahwin dengan abang longnya sendiri. Hubungan Lydia dan keluarga tirinya semakin baik,namun sebaliknya bagi EL. Kemalangan yang menimpa ayah dan abang longnya membuatkan dia berjanji menjaga Zara yang mengandung. Lydia tahu,dia terpaksa melupakan EL kerana Zara cinta pertama pada EL.Apabila rahsia tentang ibu kandungnya curang dan penyakit ayahnya diketahui, Lydia mengambil keputusan memutuskan perkahwinannya dengan EL. Perkahwinan dibatalkan. Masihkah ada ruang dalam hati EL untuk Lydia?

Sebenarnya KLA nak bagitahu yang KLA sukakan watak EL…bukan pelakon tapi watak nya okey!Ayat percakapannya yang menghiburkan,sikapnya yang sanggup berkorban,kenakalannya…memang sempoi lah…I like!!

Kredit buat pelakon dan penulis skrip.Ye lah,kalau pelakon bagus,skrip tak ok tak best juga.dan kalau skrip bagus,tapi pelakon tak pandai bawa watak pun tetap tak best juga.


Harap cerita ni nanti akan jadi happy ending okey!


1 comment:

  1. give me 5.. sy pn suka dgn watak EL sangat bersahaja kan? hehe

    ReplyDelete