Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Saturday 8 December 2012

Aeon (Jusco) Seri Manjung

Aeon (Jusco) Seri Manjung kini dibuka!!!


 Fuh....memang respect ler pembinaannya.Cepat!Pantas!!
Aku ingatkan nak mula beroperasi Januari 2013...but 4 Disember 2012 dah mula beroperasi.

Tadi aku pergi ler nak tengok apa yang hebat sangat Aeon (Jusco) Seri Manjung.
Pergi tadi sekadar tengok-tengok apa outlet yang ada dan barang-barangnya... Oklah ada pelbagai outlet yang ada seperti Vior,Bodyshop,Anakku dan macam-macam.



TGV coming soon....wah!dah senang ler aku nak tengok wayang(macam ler aku nih kaki wayang...balik-balik tengok kat youtube gak!...hahhaha)

Cuma yang tak best dan apa yang diharapkan tak dapat ialah..... Outlet Vincci takde...waaaawaaa...
Susah ler aku nak beli kasut...kena tukar brand ler nampaknya.

No comments:

Post a Comment