Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Saturday 1 December 2012

MiNaT Aku.....FriDGe MaGNeT

Aku minat kumpul Fridge Magnet(FM)....
Minatnya dah lama cuma baru terbuka hati nak kumpul...
Selalu pergi kedai kalau jumpa fridge magnet,mesti aku tengok satu-satu..tapi time tu tak shopping pun.Cuma sekarang baru nak kumpul...So tak banyak lagi ler...
Aku tak suka kumpul FM yang nama-nama tempat tu unless tempat tu aku dah jejak.Tapi kalau orang bagi aku ambil aje.....:)
Aku lebih suka FM yang pelbagai rupa dan bentuk
Untuk nak buktikan yang aku memang minat kat FM ni,aku pun join ler Kelab FM Malaysia...Ye ler,bila join kelab nih boleh ler aku tukar-tukar FM dengan pengumpul-pengumpul FM yang lain....;)

Join kelab dapat FM ni...sape-sape nak,sila join kelab ye...

No keahlian aku : 00083...dapat lak no yang aku suka...;)

Disamping itu juga,aku ada juga jual FM.Kalau nak tengok FM apa yang aku jual,boleh tengok kat
facebook aku... http://www.facebook.com/fridgemagnetlestari
Kat blog ni pun aku akan letak jugak FM untuk dijual..

1 comment: