Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Sunday 2 December 2012

Mee Udang Mak Jah,Kuala Sepetang

Mee Udang Mak Jah,Kuala Sepetang...Femes tu...Menjadi bualan orang ramai dengan kesedapan rasa kuah nya serta udang-udang segar yang banyak....;)
Kebetulan ari tu,balik dari Kedah,aku pun singgah ler kat Kuala Sepetang.Sampai pun dah Maghrib,
tapi orang tetap ramai.Buat pengetahuan semua,Kedai Mee Udang Mak Jah nih dibuka daripada jam 11 pagi hingga 11 malam.Tutup hari Rabu sahaja.
Nak tengok apa yang aku order?...zappppsss


Aku order KueTeow Udang Special....Nama kedai mee udang,tapi aku order keuteow..hahhaha.....
Tak perlu risau,mee ada jugak dijual,tapi aku lebih suka makan kueteow.

RM11.00.mahal ke?tapi korang tengok ler udangnya!


Udang dalam kueteow aku tu,hasil aku ketepikan udang.Banyakkan...6 ekor..besar-besar lak tuh.
Aku makan ler udang nih...ketepikan dulu untuk makan kueteow dulu....

Bagi aku berbaloi RM11.00 semangkuk coz udang-udang nya yang fresh dan besar.

Servis kat sini lak,bab amik order tu slow skit...macam tak cukup staff amik order pun yer.But bila dah order,makanan cepat sampai...bagus...

Aku cadangkan kalau korang pergi Taiping atau berdekatan dengannya...singgah ler Mee Udang Mak Jah di Kuala Sepetang...Terbaik!!!

No comments:

Post a Comment