Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Monday 3 December 2012

Mee Tarik Warisan Asli,Sungai Besi

Wah...jalan-jalan cari makan lagi....
MEE TARIK WARISAN ASLI...pernah dengar tak?


Restoran Mee Tarik Warisan Asli nih terletak di Sungai Besi,KL.Ianya merupakan sebuah restoran china muslim dan mee tarik ini sememangnya berasal dari China.Mee ini dibuat daripada adunan dough yang besar dan ditarik-tarik sehingga membentuk.Mee tu akan dibuat bila order diterima...fresh tu beb!

Nak tengok aku order apa?


Aku order air sirap limau aje...nak order air teh apa ntah..lupa lak namanya...tapi teh tu takde stok...Stok barang diaorang order dari China.


Mustard Breef Noodle...Sedap sangat-sangat...10/10 aku bagi markah.Nak tahu harganya?


RM7.00 ...Bagi aku berbaloi harga dengan kesedapan mee tarik nih...terbaik!

Member aku lak order


~Dry Noodles~
~RM7.00~
~kod:113~


~Beef Noodles~
~RM8.00~
~kod:114~

Semuanya best-best!!

Sesiapa yang nak merasa mee tarik nih boleh ler menuju ke:

Restoran Mee Tarik Warisan Asli
51A Jalan Tasik Utama 3,
Medan Niaga Tasik Damai,
Sungai Besi,
57000 Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment