Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Sunday 19 May 2013

Baking And Cooking Class

First sekali nak citer pasal aku menang lagih!!
Alhamdulillah.....

" Simple Giveaway by Mizzniya & Partner"



URL aku no 44....Aku menang Golden Bookmark...
Alhamdulillah ....Syukur...syukur...

Nih semangat nak join mana-mana GA lagi....;)

Seharian hari ni aku siapakn buku( ala-ala ebook) yang bertajuk Baking and Cooking Class


Di dalamnya terdapat 50 resepi yang aku kumpul untuk diajarkan kepada kanak-kanak umur 2-4 tahun...
Kanak-kanak kecil dah belajar memasak?...Yup,harus diberi pendedahan awal kerana dengan memasak banyak yang diorang akan belajar.Biar diaorang kenal sendiri barang-barang didapur dan didedahkan dengan real life....Jangan tahu bagi sayur plastik,pinggan plastik aje....:) 


So....siapa-siapa yang ada anak dirumah tuh,jangan marah jika anak-anak anda menyibuk di dapur...;)




No comments:

Post a Comment