Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Thursday 23 May 2013

Maju ke hadapan



The Past is where you learned the lesson.....

Yup.....setuju sangat-sangat..Pengalaman adalah guru terbaik dalam kita menjalani kehidupan..
Cabaran dan dugaan yang telah kita lalui akan membuatkan kita terus tabah untuk menghadapi dugaan yang akan datang...
Bila kita berdepan dengan masalah,jangan ler cepat berfikiran negatif...selalu ler fikirkan positif.Mungkin apa yang kita lalui itu adalah hanyalah sedikit dugaan daripada-Nya....Ada lagi orang lain yang lebih teruk daripada apa yang kita lalui itu...Bersabar ler dan terus bangkit...jangan sesekali tunduk pada masalah...

Aku sendiri pernah lalui macam-macam dugaan.Sehinggakan pernah ler aku jatuh 'terduduk'.Tapi alhamdulillah dan aku bersyukur yang aku tidak terus terduduk.Aku bangun bangkit,berjalan...dan kini terus berlari mengejar impian.

Harapan aku,semoga impian ku menjadi realiti...;)

The Future is where you apply the lesson....

Kita tidak tahu apa yang akan berlaku pada masa hadapan...Guna lah pengalaman-pengalaman lalu untuk menghadapi dugaan atau cabaran di masa hadapan.


Dan terus ler bangun untuk maju ke hadapan....

Berjaya dan terus berjaya di masa hadapan....InsyaAllah

Gud Luck everyone!!!



No comments:

Post a Comment