Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Wednesday 22 May 2013

Roti Boy


Wah...mesti semua orang tahu Roti Boy kan...
Kalau lalu dekat kedainya...fuh bau nya...best!!

Aku kenal dan belajar makan roti boy nih semasa duduk dengan adik angkat aku...
Hari-hari dia ajak aku gi Jusco semata-mata nak beli roti boy...
hingga menjangkit pada aku ketagihannya itu...hahhaaa..
Sampai sekarang,kalau aku jumpa aje kedai roti boy mesti belinya...


Sekarang nih terdapat jugak Mochaboy dan juga Buttermilkboy...

Aku dah rasa Mochaboy...rasanya best jugak coz atasnya ada taburan badam dan di dalamnya inti coklat...Coklatnya yang banyak membuatkan Mochaboy rasa best!!
Takde lak gambar Mochaboy....excited nak makan sampai terlupa nak ambil gambar...ekekke...

Nanti nak rasa buttermilkboy lak.... 

3 comments:

  1. lama dah xrasa.kalau balik kmpgmesti pergi tesco manjung beli roti boy.bau dia unik n sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun beli rotiboy di Tesco Manjung!!

      Delete
  2. slalu bau bila lalu dpn kedai nak poie carefour alamanda...mkn panas² baru besh..kan...

    ReplyDelete