Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Wednesday 29 May 2013

Tambah aksesori....duit lagi...

Hi....conteng-conteng skit sambil tengok final Kilauan Emas...
First time tengok kilauan emas...layan aje walaupun tak tahu pe pun pasal peserta...

Tiga empat hari lepas aku duk sakit kepala aje...mula-mula tu ingatkan migrain...
Makan panadol...tidur...tapi tak hilang jugak sakit nya...
Fikir punya fikir mencari penyebab sakit kepala...
Oh....mungkin coz mata kot...
Aku belum pernah pakai cermin mata lagi...tapi selalu sangat mengadap laptop...
pandangan jelas cuma aku alah skit pada sinaran cahaya.

So,tadi lepas kerja pergi ler kedai cermin mata...
Check mata...orang kedai kata 100/100...
digalakkan pakai cermin mata....
Adoi....tambah lagi aksesori aku....kena sediakan duit untuk cermin mata lak...
Adoi lagi...kena ler pakai cermin mata juga....
Jaga mata...nak guna lama....

Tapi tadi aku tak terus beli coz tak jumpa bingkai yang berkenan...
Ingat weekend nih nak pergi cari.....

So,pada yang ada pengalaman pakai cermin mata tuh,boleh tak kongsi tip atau pengalaman memakai...apa trend cermin mata terkini?Jom sama-sama kongsi okey....

Lepas check mata...nampak kedai coolblog...mana boleh tak beli kan...
Hari nih aku beli coolblog 'Mocha+Pearl'






1 comment:

  1. ade petua mudah.tgk kehijauan pokok2, sila pandang kat atasnyer sekali...pucuk pokok tu..org tua2 lah cakap..mmg mujarab insyaallah :)

    ReplyDelete