Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Saturday 30 August 2014

Belajar SEO

Assalamualaikum....

“Kita mampu untuk menipu semua orang,namun kita tidak akan mampu untuk menipu diri sendiri”

Yup betul!!Senang sahaja untuk kita menipu orang lain.Pusing ayat sikit,terus niat kita nak menipu orang itu akan tercapai.Cuba pula kita tipu diri kita...boleh tak?sejauh mana kita tipu diri kita,pasti akan sampai satu masa,kita betul-betul dah tak mampu untuk menyorok apa yang tersorot lagi...Dengan penipuan inilah membuatkan hidup kita makin tertekan....

Macam KLA,sudah pelbagai benda yang KLA buat untuk gembirakan orang lain.Kononnya,kita akan gembira bila tengok orang lain gembira.Tapi KLA rasa,gembira yang KLA miliki tu tidak asli menyebabkan KLA merasakan KLA terpaksa membuat sesuatu tindakan.KLA terlalu fikir kan orang lain hingga terlupa pada diri sendiri.

Setelah KLA teliti,perkara utama yang KLA buat untuk bangkit ialah menghadiri  Seminar FacebookExtra. Kenapa?Kerana KLA meletakkan 200% (apa,ingat cerita rindu awak 200% je boleh 200%?) kepercayaan pada empunya seminar iaitu saudara Ammar Zahar.KLA sentiasa mengikuti perkembangan dia semenjak dia bermula dengan dunia perniagaan internet hingga dia berjaya sekarang.Boleh lihat di sini maklumat tentang saudara Ammar Zahar dan juga tentang Seminar Facebook Extra.

Alhamdulillah,tidak sia-sia sebenarnya pada sesiapa yang menghadiri ke seminar beliau.Banyak ilmu yang telah beliau kongsikan untuk mencapai kejayaan.Dan apabila mendapat pelbagai ilmu hasil perkongsian beliau,menyebabkan KLA sedar mana silap KLA sebelum ini dalam hasrat menjana pendapatan di internet.Kesilapan KLA ialah tidak mempelajari apa yang ada di belakang tabir.KLA hanya fokus pada luaran sahaja tanpa fokus apa yang ada pada dalaman.

Apa yang KLA maksudkan dengan belakang tabir ialah seperti hal-hal coding,teknik promosi yang berkesan dan sebagainya.Sebelum ini,apa-apa yang KLA buat semuanya secara hentam sahaja tanpa mempelajarinya secara serius.Kini,KLA bangkit untuk mencari apa yang KLA ingini.Biarlah KLA gembira secara asli.

Belajar SEO,SEO,Blogspot,Kasihlestariabadi

Secara permulaan,KLA nak belajar tentang SEO.Tidak pasti kenapa,KLA rasa tertarik untuk belajar SEO.Nampak seperti SEO itu susah,tapi itu satu cabaran buat KLA yang sememangnya suka mencabar diri sendiri.Mesti best kalau KLA berjaya menjadi PRO SEO kan?kerana banyak benda yang kita boleh buat apabila sudah menjadi PRO SEO terutamanya menjana pendapatan di internet.


Kawan-kawan para blogger...doakan KLA dapat apa yang KLA inginkan...Amin...

Ebook yang boleh membantu anda menjadi PRO SEO:





2 comments: