Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Sunday 3 August 2014

Cara Mudah Memulakan Bisnes Di Facebook

Assalamualaikum


Pada hari ini, membeli produk di Facebook sudah tidak dipandang serong oleh semua orang. Kerana, ramai usahawan dan peniaga mempromosikan produk mereka di Facebook.Dan, ramai yang selesa untuk membeli dan berurusan melalui Facebook sahaja. Kerana, urusan pembelian lebih cepat, tidak perlu keluar untuk membeli-belah (cukup melihat melalui skrin komputer, dan Orang biasa seperti kita juga boleh memulakan bisnes di Facebook.

Tetapi, sebelum itu, kita perlu mengetahui formula yang betul untuk memulakan bisnes di Facebook. Ia bertujuan untuk:  1) Mengurangkan kerugian apabila membuat bisnes di Facebook
                          2) Tidak membuang masa dengan perkara yang kita tidak perlu buat sewaktu membuat
                               bisnes di Facebook
                          3) Konsisten melakukan bisnes di Facebook

===============================
3 Formula Memulakan Bisnes Di Facebook
===============================

1) Produk Yang Menyelesaikan Masalah
Sebelum kita memulakan bisnes di Facebook, kita perlu tahu apa produk yang popular di pasaran sekarang. Kebiasaannya, produk yang menyelesaikan masalah adalah produk permintaan tinggi dan popular.
Apabila kita dapat menjual produk yang pelanggan mahu, kita dapat menjana keuntungan yang tinggi hasil daripada jualan produk tersebut.

2) Pages – Kedai Online Kita
Di Facebook, kita perlu membuka satu Facebook pages sebagai satu kedai online kita.Di kedai online ini nanti, kita akan letakkan produk kita untuk memudahkan pelanggan masuk dan melihat produk yang kita jual.

3) Lakukan Promosi Setiap Hari
Setelah kedai online kita siap dengan produk di dalamnya, tugas seterusnya adalah mempromosikan produk kita.Cara mudah mempromosikan produk adalah menggunakan Facebook profile, Facebook pages, Facebook group dan Facebook Ads.

====================
Seminar Facebook Extra
====================

Seminar ini adalah seminar terbaru dari Jootawan Group Sdn Bhd.

Seminar ini membantu peniaga dan usahawan Facebook meningkatkan jualan dengan menggunakan teknik terkini Facebook Ads.

Di mana, anda boleh pilih siapa pelanggan yang anda mahu tanpa perlu mengeluarkan iklan kepada semua orang. Dan, membazir kepada iklan yang tidak perlu !

Selain itu, turut disertakan modul bagaimana memulakan bisnes yang bernilai RM100,000.

TEMPAH SEKARANG untuk menempah tiket ke seminar ini.
Klik untuk menempah ==> http://bit.ly/1qS9oG3

PS: Kuota peserta hanya dibuka kepada 150 orang setiap satu tempat. Selepas mencapai kuota, pendaftaran akan ditutup. Jadi, TEMPAH SEKARANG !


2 comments: