Jom Follow!!

CeRiTa PaNaS YaNG PaTuT aNDa TaHu

Sunday 24 August 2014

Persaingan Facebook-UMMALAND

Assalamualaikum....

KLA baru ada peluang untuk post entri mengenai UMMALAND.Rasanya ramai yang dah tahu mengenai kewujudan Ummaland ini.Ummaland merupakan satu laman sosial baru yang lebih Islamik yang di ilhamkan oleh Maruf Yusupov dari Uzbekistan ini di khaskan untuk umat Islam berinteraksi dan bertukar-tukar pendapat antara satu sama lain.

Menurut Maruf yang dipetik dalam sebuat portal:

“Kita berhasrat untuk menyatukan ummah dan saudara Islam secara dalam talian di bawah satu bumbung supaya semua pihak mendapat manfaat daripada kemahiran dan kreativiti masing-masing.
“Kami percaya pendidikan Islam yang sempurna adalah penyelesaian kepada kebanyakan cabaran seharian, maka disebabkan pendidikan Islam diintegrasikan sebagai ciri-ciri teras rangkaian kami,”

Visi Ummaland ialah penyatuan ummah,produktiivti,pendidikan,amal dan bertindak melebihi percakapan terutama mengenai Agama Islam.

Pada yang belum membuat akaun Ummaland boleh mendaftar di http://www.ummaland.com/



KLA dah daftar dengan Ummaland cuma belum aktif lagi.Belum tengok pun lagi fungsi-fungsi dalam Ummaland ini.Sesiapa yang sudah daftar tu,sila add KLA ok...  email : kasihlestariabadi@gmail.com

Marilah kita sama-sama memeriahkan UMMALAND

2 comments:

  1. yup!
    persaingan utk fb ...jom support ummaland :)

    ReplyDelete
  2. jalan2 foloow cini =)
    http://ayielifememory.blogspot.com/2014/08/giveaway-merdeka-penang-mari-baq-ang-by.html

    ReplyDelete